Våra individuella träningspass och program 

Individuella träningspass och program

Oavsett om du t ex är ledare, medarbetare eller egenanställd tror vi på kontinuerligt lärande och uppföljning för bästa resultat. Därför delar vi gärna upp utbildningar/träningar i flera pass och vi kombinerar alla våra individuella träningspass och program med en personlig tränare som följer upp, handleder och coachar dig. 

Utifrån många års erfarenhet vet vi vad många ofta behöver råd och stöd kring och har därför tagit fram ett antal träningspass inom hållbar effektivitet. MEN vi vet också att alla inte har samma behov så därför skräddarsyr vi alltid upplägget för just dig. 
Nedan hittar du först några olika träningsupplägg och lite längre ner en översikt över våra vanligaste träningspass.

Du kan välja att enbart gå ett specifikt träningspass eller ett helt träningsprogram där vi plockar olika pass utifrån dina behov. 

Kontakta oss gärna för ett gratis rådgivningssamtal där vi gemensamt kan komma fram till vad som skulle passa just dig. OBS! Du förbinder dig inte vid något genom att boka ett rådgivningssamtal och det är helt gratis. Boka in en tid i kalendern eller kontakta oss via vårt kontaktformulär


Individuella Träningspass

Kanske är du ute efter att t ex träna ditt fokus, hantera mailen effektivare, bli bättre på att planera och prioritera eller sluta skjuta upp saker? Då kan du anmäla dig till ett eller några individuella träningspass. Varje träningspass innefattar:
  • 2-4 individuella digitala utbildnings-/ träningstillfällen både "live" och i form av filmer, övningar mm
  • Material 
  • Möjlighet att boka upp  avstämnings- /coachningstillfällen 
Kostnaden för våra träningspass är 9995 kr exkl. moms. För mer info eller för att boka klickar du här.

Träningsprogram - Workout

Om du vill ta ett lite större grepp om din situation kan du anmäla dig till vårt Workoutprogram som löper under 3-6 månader och innefattar:
  • Ett introduktionssamtal kring vad du vill uppnå med träningen 
  • Valfria träningspass och upp till 8 individuella digitala utbildnings-/träningstillfällen
  • Material  
  • Möjlighet att boka upp  avstämnings- /coachningstillfällen 
  • Avslutande samtal 
Kostnaden för vårt Workoutprogram är 14995 kr exkl. moms.  För mer info eller för att boka klickar du här.

Träningsprogram -  Bootcamp 

För dig som vill ha långsiktig och regelbunden träning har vi vårt Bootcamp-program som som löper under 6-8 månader och innefattar:
  • Ett formulär och samtal innan vi börjar träningen kring vad du vill uppnå
  • Valfria träningspass och fri tillgång till individuella utbildnings-/träningstillfällen 
  • Material samt sammanfattning av individuella övningar och anteckningar efter varje träningstillfälle
  • Möjlighet att boka upp  avstämnings-/coachningstillfällen
  • Formulär för att mäta resultat samt avslutande samtal
Kostnaden för vårt Bootcamp-program är 24995 kr exkl. moms.  För mer info eller för att boka klickar du här.

Hållbar Effektivitet Hemifrån

För att stötta ledare, medarbetare och egenanställda som tycker att det är utmanande att jobba hemifrån har vi tagit fram ett specialanpassat 8-veckorsprogram där vi varje vecka kombinerar kortare utbildningsfilmer kring Veckans Vana och Veckans Outlookträning med förslag på övning/uppgift att prova under kommande vecka. Du har även tillgång till individuell avstämning flera gånger under programmets gång.  Läs mer här eller kontakta oss för mer information.

Översikt över våra individuella träningspass

Skapa hållbara vanor

Kämpar du med att försöka skapa nya vanor men faller  tillbaka i gamla hjulspår? Vill du skapa hållbara vanor eller förändra de som inte gynnar dig längre? Tror du att det är dig det är fel på? Under det här träningspasset visar vi hur du ska lyckas med att förändra dina vanor och du förstår att det inte är dig utan kanske dina "system" det är fel på. Du får du konkreta råd och metoder för hur du ska börja införliva nya bestående vanor och vi hjälper dig självklart på vägen genom att stötta och peppa dig. 

Planering & Prioritering

Du vet vad du borde få gjort men ändå sitter du där i slutet av dagen eller veckan med massor av oavslutade uppgifter, kanske lite dåligt samvete eller så är du bara stressad över allt du inte fått gjort. Du kanske kämpar på med alla mail eller uppgifter som strömmar in och hinner inte lyfta blicken och fundera över om du skulle kunna prioritera annorlunda. Under det här träningspasset får du konkreta tips och övningar för att gå från ord till handling. Du lär dig att planera och prioritera din tid helt enkelt. 

Effektiv mailhantering

Har du tusentals mail i inkorgen? Har du flaggat en massa mail men tappat kollen ändå? Vill du enkelt kunna prioritera i inkorgen för att lägga tid på det som är viktigast i stunden?

Visste du att du ganska enkelt kan frigöra en timme om dagen genom att lära dig att hantera din inkorg på ett effektivt sätt? 

Under det här träningspasset får du metoder för att hantera din inkorg och dina mail på ett strukturerat och kontrollerat sätt. Med handfast tips kommer du att märka skillnad direkt.

Fokus & hjärnkoll

Känner du dig splittrad, ofokuserad och lättstörd? Känns det effektivt i stunden att hoppa från det ena till det andra och hela tiden ha fullt upp? Har du upplevt att du i slutet av dagen, när du sprungit som en skållad råtta, ändå inte fått gjort allt det där du hade tänkt göra? 

Då är du långt ifrån ensam och du kommer under det här träningspasset få flera enkla metoder och verktyg för att öva upp din förmåga att stänga ute distraktioner, bli mindre impulsstyrd, få mer gjort och samtidigt minska eventuell stress. 

Bättre struktur, ordning & reda

Omger du dig av diverse block, listor, lappar men hittar ändå inte det där viktiga du skrev någonstans för att komma ihåg? Eller har du redan blivit digital men kanske istället känner att mycket "göms och glöms" någonstans i den digitala världen? 

Under det här träningspasset får du med dig strategier och metoder för att rensa och strukturera fysiskt & digitalt och framförallt hur du enkelt ser till att behålla det organiserat framöver utan att gå till överdrift.

Mer energi & glädje

Är ditt problem att du inte har ork eller lust? Kanske  tar energin slut vid lunch och resten av dagen försvinner i ett töcken? Kanske klarar du av arbetsdagen men när det är dags att växla över till privatlivet vill du helst bara lägga dig på soffan och allt känns ganska meningslöst.
Under det här träningspasset ser vi till att du först och främst  har en bra bas att utgå ifrån och du lär dig även korta, effektiva metoder för att snabbt hämta tillbaka energi under dagen. Vi går även igenom metoder för att känna mer glädje i vardagen.

Självpepp & självledarskap

Händer det att du tvivlar på dig själv och din förmåga?  Skulle du vilja bli bättre på att förstå hur du kan komma förbi mentala hinder för att kunna prestera och må så bra som möjligt? Skulle du vilja känna dig mer tillfreds med den personen som står dig allra närmast, nämligen du själv?

Under det här träningspasset pratar vi bl a om hur du på olika sätt kan stärka dina mentala muskler, hur tekniker för känsloreglering kan hjälpa dig och att dina tankar faktiskt inte är verkligheten. 

Bli av med surdegarna

Vet du redan allt det där om hur du ska planera och prioritera men det är inte det som är problemet för dig. Problemet är att du skjuter på saker till sista minuten eller tills det är för sent. Du är en sån där person som, med ett fint ord, prokrastinerar. Du gör det antagligen dessutom till den grad att det känns som ett problem både för dig och din omgivning.

Under det här träningspasset jobbar vi med enkla metoder för att lura din hjärna att sluta skjuta upp saker så att det inte ens känns jobbigt.